جهاد به سبک وحدت

وَ اعْتَصِمُواْ بحِبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَ لَا تَفَرَّقُواْ ؛ و همگى به وسیله حبل خدا خویشتن را حفظ کنید و متفرق نشوید.[۱]

این آیه شریفه، کلید پیروزی مسلمانان در جنگ علیه کفر را نشان می دهد، کلید و به عبارتی رمزی که اگر مسلمین در اقصی نقاط جهان پاینبد به آن باشند، هرگز ننگ شکست و خواری به خود نمی بینند و آن رمز، چیزی نیست جز وحدت و یکپارچگی بین ملت های مسلمان اعم از شیعه و سنی.

همان شاه کلیدی که دشمنان قسم خورده اسلام، سعی در شکستن آن دارند تا با شکستن وحدت و ایجاد تفرقه و اختلاف بتوانند به اهداف شوم خود برسند.

نقشه جدید دشمنان اسلام این است که می خواهند یکی از عوامل وحدت بین مسلمین که همان سرزمین قدس شریف هست را به نفع اسرائیل جنایتکار مصادره کنند و اول قبله مسلمین جهان را تحت سیطره و قدرت خویش قرار دهند..

این تصمیم رئیس جمهور مضحک آمریکا و طرفدارانش، می طلبد تا بار دیگر مسلمین جهان به پا خیزند و این اقدام تبهکاران را محکوم نمایند و با مقاومت و ایستادگی جهادگونه خویش، کمافی السابق، پای متجاوزان را از سرزمین های اشغالی قطع نمایند و از تمامیت ارضی قدس شریف و مردمانش دفاع نمایند، فرقی ندارد که این مردمی که نیاز به دفاع دارند شیعه باشند یا سنی، همان گونه که آیت الله وحید خراسانی در این باره فرمودند: به نظر من اگر در دورترین نقطه دنیا به خانه یک سنی تجاوز شود مثل این است که در شهر قم به خانه یک مرجع تقلید شیعه تجاوز بشود. به همان نحوی که دفاع از خانه مرجع تقلید شیعه لازم است، دفاع از خانه سنی هم لازم است.[۲]

 

[۱] سوره آل عمران، آیه۱۰۳

[۲] علل پیدایش مذاهب اربعه، آیت الله رضا زاده

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.