نصرت الهی با مجاهدان است …

 

 

 

إِن یَنصُرکُمُ اللَّهُ فَلا غالِبَ لَکُم ۖ وَإِن یَخذُلکُم فَمَن ذَا الَّذی یَنصُرُکُم مِن بَعدِهِ ۗ وَعَلَى اللَّهِ فَلیَتَوَکَّلِ المُؤمِنونَ (۱(

اگر خداوند شما را یاری کند، هیچ کس بر شما پیروز نخواهد شد! و اگر دست از یاری شما بردارد، کیست که بعد از او، شما را یاری کند؟! و مؤمنان، باید تنها بر خداوند توکل کنند!

این را من به شما عرض بکنم که پیروزی تضمین شده است ، پیروزی ملت ایران و پیروزی بسیج و پیروزی این جریان عظمیم انقلابی در ایران تضمین شده است. خداوند متعال در قرآن می فرماید ؛” إِن یَنصُرکُمُ اللَّهُ فَلا غالِبَ لَکُم . اگر خدا به شما یاری کنه هیچ کس بر شما غلبه نمیکنه ” اگر شما یاری کردید دین خدا را ، جهت گیری الهی را ، منطق خدایی را ، راه خدا را ، خدا هم به شما نصرت خواهد کرد و شما را یاری خواهد کرد.

این جریان عظیم انقلابی در کشور، دارن اهداف الهی را دنبال می کنند، ایجاد جامعه اسلامی رو دارن دنبال می کنند، تحقق شریعت الهی رو در کشور دارن دنبال و طلب می کنند.

پس کار کار خداست راه خداست، نصرت خداست؛ وقتی خدای متعال نصرت کرد فلاغالب لکم.

یک مجاهد تنها بر روی قدرت و توان خودش به تنهایی حساب باز نمی کنه، بلکه در میدان می آید و به قدر توانش مایه میگذارد و دین خدا را یاری می کند و مابقی را به خدا می سپارد و می داند که مابقی توان و در واقع بخش اصلی کار را خدا بر عهده دارد. این ادبیات جهادی است، ادبیاتی که با امید به نصرت خدا وارد میدان جهاد می شود و باکی از آن ندارد. چون می داند قدرتی بالاتر از ید قدرت او وجود ندارد.

این راز پیروزی اسلامی و همین طور انقلاب اسلامی ایران است که به نصرت خدای متعال و روحیه جهادی راه آن محکم پیش خواهد رفت و موانع موجود و پیش روی آن از سر راه برداشته می شود.

 

 

  1. سوره مبارکه آل عمران آیه ۱۶۰

 

۰

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.