جهادگران جوان

هر سال در این روز های گرم تعطیلات تابستان ، جهادگران جوان راهی مناطق محروم کشور می شوند برای برگزاری اردو های جهادی و ارائه خدمات به اهالی این مناطق و این کار حرکتی بسیار پسندیده و مورد تایید معصومین علیهم السلام و ولی فقیه و است.

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله می فرمایند: هر مسلمانی که به گروهی از مسلمانان خدمت کند خداوند متعال به تعداد آنان، خدمتگزارانی را در بهشت به او عطا خواهد کرد .(اصول کافی، باب خدمت به مومن ، ح ۱)

و امام خمینی رحمه الله علیه در وصیتنامه خود می فرمایند: به همه در کوشش برای رفاه طبقات محروم وصیت میکنم که خیر دنیا و آخرت شما ها رسیدگی به حال محرومان جامعه است.

در این توصیه ها  برکات خدمت به محرومین برای کسی که خدمت می کند گفته شده است ؛ یعنی باید توجه داشت که در اردو های جهادی علاوه بر اینکه اهالی منطقه محروم ، از برگزاری آن بهره می برند ، اردوی جهادی برای جهادگران شرکت کننده هم برکات ویژه ای دارد.

حضور در اردو های جهادی فرصت بسیار خوبی است برای خودسازی در راه رسیدن به کمال انسانی. جهادگران جوان با حضور در گروه جهادی و قرار گرفتن در شرایط سخت در مناطق محروم ، رشد می کنند و ویژگی های مثبت و ارزش های دینی در وجودشان تقویت می شود ، روحیه ایثار ، صبر و استقامت ، تواضع و تقوا ، خویشتن داری ، شجاعت، عفو و گذشت، شکر گذاری و….

جهادگران جوان در این فرصت تبدیل به نیروهای کارآمدی برای انقلاب اسلامی

میشوند و خود را برای سربازی امام زمان عج الله فرجه و پذیرفتن مسئولیت در رکاب آن حضرت، آماده می کنند.

شما هم با حضور در اردو های جهادی ، از این فرصت استفاده کنید و خود را از برکات آن محروم نکنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.