معاونت فرهنگی تبلیغی گروه جهادی تبلیغی

معاونت فرهنگی تبلیغ گروه جهادی تبلیغی
معاونت فرهنگی تبلیغ گروه جهادی تبلیغی

 

  • شرح معاونت فرهنگی تبلیغی

معاونت تبلیغی از اصلی­ ترین بخش­ های گروه­ های جهادی تبلیغی است، فعالیت حداکثری این معاونت در ایام تبلیغی (محرم، صفر، فاطمیه اول، فاطمیه دوم، ماه رمضان) در اردوهای تبلیغی می­ باشد و در این ایام فعالیت های دیگر در حاشیه حرکت جهادی قرار می گیرد. در ایام دیگر چون نوروز و تابستان نیز باید فعالیت های تبلیغی وجود داشته باشد و کارهای فرهنگی، عمرانی و … در اولویت قرار دارد.

معاونت تبلیغی و فعالین در اجرای این معاونت می­ بایست خود در اردو به فعالیت تبلیغی بپردازند. معاونت مذکور باید در جمع آوری اطلاعات مربوط به روش های مناسب تبلیغی وقت گذاشته و نسبت به راه حل­ های رفع معظلات اخلاقی و اعتقادی مناطق تحت پوشش مسلط و صاحب نظر باشد.

 

  • وظایف معاونت تبلیغی

۱- تهیه برنامه تبلیغی متناسب با مبلغین گروه

۲- تهیه ره­توشه متناسب با زمان حرکت جهادی و منطقه تحت پوشش

۳- فراهم نمودن برنامه غیرمستقیم تبلیغی در بخش های دیگر چون عمرانی و…

۴- توجیه مبلغین نسبت به وضعیت موجود محل اعزام و برنامه های پیش رو

۵- جذب مبلغین قوی با روحیه جهادی و معرفی به مسئول جذب

۶- برگزاری جلساتی در منطقه با مبلغین جهت ارائه گزارش و مشورت جهت دستیابی به راه­ حل های مناسب و کمک فکری در شیوه تبلیغ

۷- ارائه گزارش روند فعالیت بصورت حضوری در صورت حضور مسئول گروه یا بصورت تلفنی در صورت عدم حضور مسئول

۸- ارزیابی مبلغین جدید و بررسی توانائی های آنها برای تشخیص سطح فعالیت

۹- ارائه گزارش مقطعی از معظلات موجود و درصد کاهش آنها توسط گروه

حفظ اسرار معظلات فرهنگی و اعتقادی مناطق تحت پوشش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.