اردوهای جهادی ادامه راه شهدا

راهیان نور جایی است که هر ساله هزاران زائر رهسپار سرزمین جبهه های دفاع مقدس می شوند، می روند تا جای پای شهدا را ببینند و راه آنان را بیاموزند و این شور راهیان نور ، شعور خدمت به امت و کشور را ایجاد نماید. ببینند که رزمندگان دفاع مقدس از جان و هستی خود گذشتند فقط برای حفظ اسلام و مسلمین. این راه با تمام شدن جنگ به پایان نرسید و راه شهدا در قالب دیگری ادامه دارد… خدمت به فرهنگ و رفاه مردم در مناطقی که در مرز خط فقر فرهنگی و رفاهی هستند ، ادامه راه شهدا است. به عبارتی اردو های جهادی ادامه راه شهدا است چرا که اگر نگاهی به زندگی و عملکرد رزمندگان اسلام و مدافعان میهن اسلامی بیندازیم (چه شهدا و چه جانبازانی که هم اکنون در میان ما هستند ) مشاهده می کنیم که از همان قبل شروع جنگ تحمیلی، تلاش خود را برای حفظ اسلام و کشور در کمک رسانی و خدمت به محرومین دنبال می کردند.

همانطور که پایگذار حرکت راهیان نور ، حاج حسین یکتا ، در شرایطی که مردم مناطق زلزله زده  کشور نیاز به یاری و همدردی دارند ، تکلیف خود را در این میدان می بیند و می گوید: : قرار شده بود تا تاریخ ۳۰ آذرماه در کنار مردم باشیم، اما راهیان نور و عید و دهه فاطمیه و دهه فجر امسال ما در کرمانشاه است.(۱)

این راه برای همه باز است و هرکس مشتاق ادامه دادن راه شهداست، می تواند در سنگر خدمت به مردم در زمینه های مختلف ، قدمی بردارد و با الگوگیری از رزمندگان دفاع مقدس که از جان و هستی خود گذشتند ، از آسایش و راحتی خود در خانه بگذرد و کیلومترها آن طرف تر در اردوهای جهادی به مردم نیازمند کمک کند.

 

  1. شبکه افق – ۲۰/۰۹/۹۶

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.