سنگر اردوهای جهادی

سنگر اردوهای جهادی

 

جوانان این مرز و بوم هر کدام در جبهه ای می جنگند، برخی خط‌‌ ‌شکنان آتش به اختیار مانند محسن حججی برای حفظ ارزش‌ها  و دفاع از حریم و حرم کمر همت می بندند و خانواده و تمام تعلقات را رها کرده و صدها کیلومتر آن طرف تر سلاح جنگ به دست می‌گیرند و افتخار می‌آفرینند و عده ای هم در سنگر اردوهای جهادی می جنگند.

جهادگران هم با الهام از مکتب جهاد در داخل مرزها برای رفع محرومیت و کمک به مردم ‌مستضعف و محروم در جبهه‌های جنگ اقتصادی و فرهنگی، در سنگر اردوهای جهادی، می جنگند.

حرکات و خدمات با ارزش خود جوش و خود ساز جوانان مجاهد فی سبیل‌الله،در سنگر اردوهای جهادی، مصداق عملی آموزه‌های دینی و اخلاقی و منویات رهبری ؛ برای یاری رسانی به مردم ‌مستضعف و محرومیت زدایی در تمام نقاط کشور است.

 

2 نظرات
  1. بامری می گوید

    سلام.مصداق های کار جهادی چیه ایا صرف داشتن اخلاص و معنویت و… برای انجام کار جهادی کافی است یا نه تخصص میخاهد نیرو های جهادی بابد به چه چیزهایی مجهز باشند؟؟

    1. jahadi می گوید

      با سلام
      پیرامون جهاد ۲ مبحث مطرح میشود : ۱. روحیه جهادی ۲. مصادیق کار جهادی
      در محور اول (روحیه جهادی) باید بدانیم که این روحیه جهادی است که جنبش و حرکت را ایجاد می کند و فردی که چنین روحیه مقدسی دارد در هر زمینه ای جهاد فی سبیل الله و حضور در این مسیر می باشد.
      محور دوم که مصادیق کار جهادی بود باید گفت که کار جهادی از مجهادت در میدان جنگ گرفته تا دست گیری از یک فردی که گرفتار است. در روایات نسبت به بسیاری از کارهای انسان که در راه خدا انجام می شود تعبیر جهاد بکار رفته است. اگر بخواهید بدانید که کار جهادی چیست باید هر کاری را با این ملاک تطبیق دهید که؛ هر کاری در راه خدا باشد و هر کسی قادر به انجام آن نباشد.
      ان شاءالله که پاسخ خود را گرفته باشید.
      باتشکر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.